Toekomstvaste en flexibele klantinteractie-laag

DearNova ontwikkelde samen met Bovemij een toekomstplan om het complexe samenspel tussen verzekeraar, autobedrijf en consument te ondersteunen.

Dit toekomstplan wordt in een aantal stappen en over diverse kanalen gerealiseerd. De basis van het toekomstplan is het realiseren van een klantinteractie-laag, waarin alle klanten, labels en producten met de juiste informatie over diverse kanalen kunnen worden ondersteund. Samen met de ontwikkelde kanalen biedt de klantinteractie-laag een compleet platform waarmee Bovemij klanten gedurende de hele klantreis van dienst kan zijn.

Het nieuwe platform wordt op basis van een moderne, toekomstvaste en open architectuur gerealiseerd. Het platform kan hierdoor sneller inspelen op veranderende behoeften in de markt. Verder zorgt het platform ervoor dat nieuwe backoffices makkelijker geïntegreerd kunnen worden. Hierdoor wordt ‘straight through processing’ ingevoerd waardoor Bovemij efficiënter kan werken.

DearNova is bij Bovemij de schakel tussen de business en de ICT organisatie, voor het ontwerpen en ontwikkelen van nieuwe diensten.

Bovemij

Bovemij helpt (BOVAG-)mobiliteitsbedrijven succesvol ondernemen. Opgericht als de bedrijfsverzekeraar van BOVAG helpt het bedrijf tegenwoordig haar klanten onder andere ook bij het verhogen van hun marge door de autobedrijven particuliere verzekeringen te laten verkopen.